e-Auto Service Manager 6/2020

PULS BRANŻY 17 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2020 Co daje warsztatom prowadzenie elektronicznej książki serwisowej?: uporządkowaną bazę klientów i ich samochodów; •historię wszystkich usług wykonanych w poszczególnych autach; •system obsługi wszystkich zleceń; •informacje o stanie technicznym każdego serwisowanego pojazdu; •plan usług serwisowych oferowanych klientom i możliwość lepszej organizacji pracy warsztatu. Klienci coraz częściej doceniają innowacyjne podejście serwisów i ich zaangażowanie w „opiekę” nad autem. Wybierając elektroniczną książkę serwisową warsztaty wychodzą naprzeciw ich zapotrzebowaniu – dobrze wiedzą kiedy należy wykonać okresowy przegląd techniczny, kiedy umówić się na wizytę wymiany oleju, a kiedy można spodziewać się problemów z klockami hamulcowymi lub oponami. Dzięki funkcjonalności rekomendowanych usług kierowca zostanie odpowiednio wcześnie poinformowany za pomocą automatycznie wysłanego maila lub SMS-a. Na tej podstawie szybko i sprawnie umówi wizytę w warsztacie. Klient zyskuje pewność, że współpracuje z serwisem, na którym można polegać i który zamiast niego pamięta o wszystkich ważnych terminach związanych z serwisowaniem samochodu. To nic trudnego! Korzyści z prowadzenia elektronicznej książki serwisowej mają zresztą nie tylko warsztaty, ale i kierowcy, dlatego zachęcamy, aby podczas wizyt w serwisach mechanicy namawiali ich nazakładanie bezpłatnego konta w Strefie Kierowcy, dostępnej na platformie Motointegrator.com. (strona rejestracji TUTAJ).

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=