e-Auto Service Manager 6/2020

18 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2020 Co zyska klient logując się w Strefie Kierowcy?:   •książkę serwisową online z historią wszystkich usług prowadzonych przez warsztat; •indywidualny plan serwisowy pojazdu oparty na rekomendacjach prosto od mechanika; •kontrolę nad wydatkami związanymi z naprawą auta i zakupem części; •zniżki i dodatkowe oferty specjalne; •przypomnienie mailowe lub SMS-owe o terminach wymiany oleju, przedłużeniu polisy czy corocznym przeglądzie oraz innych zalecanych usługach lub naprawach Ważną korzyścią płynącą z korzystania ze Strefy Kierowcy, szczególnie w trudnych czasach związanych z pandemią koronawirusa, jest ograniczenie osobistych wizyt w warsztacie i zwiększenie swojego bezpieczeństwa. Jak to możliwe? Posiadając całą historię auta w jednym, łatwo dostępnym miejscu, można już na etapie pierwszego kontaktu telefonicznego z warsztatem dokonać analizy co będzie niezbędne do naprawienia usterki. Z kolei serwisy korzystające ze Strefy Warsztatu (my.intercars.eu) pokazują kierowcom, że ich zdrowie i bezpieczeństwo stawiają na pierwszym miejscu, aktywnie wspierają akcję #pomagamypomagać i w sytuacjach, w którym można minimalizować zagrożenie, wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jeśli jesteś mechanikiem lub właścicielem warsztatu, nie czekaj, jeszcze dziś dołącz do społeczności my.intercars.eu i zacznij tworzyć elektroniczne książki serwisowe pojazdów swoich klientów. Zyskasz i Ty, i oni! Przeprowadzimy Cię przez cały proces szybko i sprawnie. Zaloguj się przez Katalog Online lub skontaktuj się w tej sprawie z Przedstawicielem Handlowym Inter Cars. Narzędzie jest w pełni bezpłatne dla klientów Inter Cars.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=