e-Auto Service Manager 6/2020

PULS BRANŻY 16 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2020 ELEKTRONICZNA KSIĄŻKA SERWISOWA W STREFIE WARSZTATU Papier odchodzi do lamusa, a coraz więcej spraw załatwiamy z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych. Sprawy urzędowe, bankowość, służba zdrowia – w każdej z tych branż coraz chętniej korzystamy z Internetu i oferowanych przez globalną sieć możliwości. Warsztaty samochodowe nie mogą pozostać w tyle, dlatego powstała Strefa Warsztatu – my.intercars.eu - narzędzie, które pozwala właścicielom serwisów przenieść swój biznes do cyfrowego świata. Jedną z największych zalet platformy jest e-Warsztat, czy Warsztat XXI wieku to już nie tylko slogany reklamowe, ale rzeczywistość, która tworzy się na naszych oczach. Serwisy, które nie chcą tracić klientów i pragną pozyskiwać nowych, muszą sprawnie reagować na zmieniające się otoczenie biznesowe oraz nadążać za rosnącymi wymaganiami konsumentów. Praktycznym narzędziem, które pomoże odnaleźć się w nowej rzeczywistości jest platforma my.intercars.eu, obsługująca m.in. elektroniczną książkę serwisową. Warsztat ma do niej szybki dostęp poprzez Katalog Online (kafelek „Mój warsztat w internecie”). możliwość obsługi elektronicznej książki serwisowej auta, która coraz częściej zastępowana jest przez jej papierową poprzedniczkę. Kiedy cztery lata temu portal MotoFocus przeprowadził ankietę, w której pytał jak wiele serwisów obsługuje elektroniczne książki serwisowe, aż 87% z nich odpowiedziało, że nie korzysta z tej funkcjonalności. Tymczasem coraz więcej klientów prosi o wypełnienie książki serwisowej w wersji online, a część producentów samochodowych rekomenduje nawet takie rozwiązanie.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=