e_Auto Service Manager 12/2020

22 e-AUTO SERVICE MANAGER 12 - 2020 SMAROWNICE PROLINE Do smarowania podzespołów konieczna jest dobra smarownica (towotnica),wytwarzającaodpowiednie ciśnienie, z odpowiednią, nieużytą końcówką, pasującą do zastosowanych w samochodzie smarowniczek, zwanych często kalamitkami. Trzeba je zawsze starannie oczyścić przed nałożeniem na nie końcówki smarownicy, aby nie wtłoczyć w nie smaru, pomieszanego z piaskiem i kurzem. Nowy smar wtłacza się tak Smarowanie ważnych elementów układu kierowniczego i napędowego sprowadza się do wymiany w nich starego smaru lub oleju na nowy w zalecanych odstępach czasu lub po przejechaniu określonej liczby kilometrów. długo, aż z punktu smarowniczego zostanie usunięty stary, brudny. Smarowanie to nie tylko zmniejszenie tarcia między przesuwającymi się względem siebie elementami, ale jednocześnie ich skuteczna ochrona przed korozją i odprowadzenie ciepła z miejsca tarcia. Ponadto może ono wspomóc odprowadzanie zanieczyszczeń z miejsca współpracujących płaszczyzn, a także w pewnym zakresie stłumić drgania czy amorWARSZTAT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=