e_Auto Service Manager 12/2020

PULS BRANŻY 21 e-AUTO SERVICE MANAGER 12 - 2020 Ostatnio firma Wolf Lubricants realizowała znaczące inwestycje w rozwój marki poprzez inicjatywy globalne, np. współpracę partnerską przy elitarnych rajdach FIA World Rally Championship (WRC), a także dostosowane inicjatywy lokalne, które miały jeszcze bardziej wesprzeć rozwój marki Wolf. Decroix podkreśla, że nagroda jest ukoronowaniem prawdziwego zaangażowania i ciężkiej pracy włożonej przez zespół w markę Wolf: „W wyniku tych działań zauważyliśmy wzrost organicznego zapotrzebowania na nasze produkty na całym świecie. Dzisiaj rozpiera mnie duma, że jestem członkiem zespołu stojącego za tym ogromnym osiąWolf Oil Corporation Wolf Oil Corporation jest wiodącym, niezależnym producentem olejów z ponad 60 letnim doświadczeniem. Szczycimy się tym, że jesteśmy tzw. czystym graczem w naszej branży. Wszystkie produkty Wolf są mieszane na miejscu w Belgii, ponieważ przywiązujemy dużą wagę do ich jakości, tak jak do jakości naszych usług. Ponadto, dzięki naszemu zespołowi R&D, naszemu laboratorium oraz certyfikacji ISO gwarantujemy najwyższą jakość na każdym etapie procesu produkcyjnego. Takie podejście daje nam wyjątkową przewagę w naszej konkurencyjnej branży. Stawiamy sobie wiele wyzwań związanych z produkcją środków smarnych o najwyższej jakości, ponieważ nikt nie łączy technologii i usług tak, jak my gnięciem. Mogę tylko patrzeć w przyszłość z chęcią dalszego napędzania globalnego wzrostu w kolejnych latach i rozwoju silnej marki z bogatym portfolio produktów. Pragnę również wyrazić moje najszczersze podziękowania dla Groupauto International za przyznanie nam tej nagrody. Mogę tylko ponownie położyć nacisk na nasze zaangażowanie jako partnera strategicznego w dalsze wspieranie wspólnego wzrostu w roku 2021 i dalej w przyszłości”. Aby być na bieżąco z eventami i innowacjami Wolf Lubricants, śledź nas na portalach społecznościowych Instagram: @wolflubes_official  / Facebook: Wolf Lubes

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=