e-Auto Service Manager 10/2020

32e-AUTO SERVICE MANAGER 10 - 2020 Pojazd nie jest już pod napięciem i mechanik może rozpocząć czynności normalnej wymiany oleju. Powyższe czynności, np. odblokowanie systemu może wykonać tylko osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do pracy na systemach wysokiego napięcia do 1 kV. Nawet po dezaktywacji systemu wysokiego napięcia, odpowiednie instrukcje i postepowanie są wymagane dla wszystkich prac nieelektrycznych i czynności w bezpośrednim otoczeniu systemu wysokiego napięcia, np. zmiana koła lub jazda próbna. Kompleksowe know-how dotyczące wymiany oleju przekładniowego Jako niezawodny partner, ZF Aftermarket wspiera warsztaty zarówno innowacyjnymi produktami, jak i praktyczną wiedzą. Dzięki kompletnym zestawom do wymiany oleju przekładniowego ZF Aftermarket, warsztaty otrzymują wszystkie elementy od jednego dostawcy niezbędne, aby zapewnić płynną wymianę. Ponadto ZF Aftermarket oferuje indywidualnie zaprojektowane kursy szkoleniowe z zakresu wysokiego napięcia dla niezależnych warsztatów w połączeniu ze szkoleniami dotyczącymi wymiany oleju przekładniowego w pojazdach hybrydowych. 4) Mechanik rozpoczyna wymianę oleju przekładniowego odkręcając osłonę podwozia z pojazdu, uzyskując tym samym dostęp do niezbędnych podzespołów. 5) Mechanik napełnia zbiornik pompy olejowej odpowiednim płynem ZF LifeguardFluid 9. (olej stosowany w przekładniach hybrydowych ZF) 6) Przy pomocy pompy olejowej mechanik napełnia przekładnię odpowiednim olejem przekładniowym. WARSZTAT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=