e-Auto Service Manager 11/2021

5 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2021 WYWIAD a jednym z nich jest rama naprawcza, na której zajmujemy się poważniejszymi uszkodzeniami nadwozia. Jest jeszcze stanowisko geometrii i kalibracji radarów. Posiadamy też trzy stanowiska strefy przygotowawczej, na które trafiają auta przed lakierowaniem, jedną kabinę lakierniczą oraz mieszalnię lakierów wodorozcieńczalnych. Do tego dochodzi jeszcze biuro z punktem przyjęcia klienta. Jeśli chodzi o wyposażenie warsztatu, z większych maszyn i narzędzi mamy: spawarkę, zgrzewarkę, migomaty, kabinę lakierniczą, strefę przygotowawczą, podnośniki, ramę naprawczą, geometrię. Dysponujemy też całą masą mniejszych sprzętów, m.in.: pistolety lakiernicze, odkurzacze pyłochłonne, promienniki, automaty do wycinania czujników parkowania, Główny obszar działalności:  Blacharstwo i lakiernictwo  Likwidacja szkód komunikacyjnych Ludzie:  Szef – Piotr Zalewski  W sumie 10 pracowników (trwa rekrutacja 2 kolejnych) Główne marki wykorzystywanych produktów:  Narzędzia: NTS, Würth  Materiały: Lakiery Sikkens, 3M, Würth, Normfest Stanowiska robocze:  Myjnia  Stanowisko przyjęcia i odbioru  2 stanowiska ślusarskie  3 stanowiska blacharskie  Stanowisko geometrii i kalibracji  3 stanowiska strefy przygotowawczej  Kabina lakiernicza  Mieszalnia lakierów wodorozcieńczalnych  Biuro

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=