e-Auto Service Manager 11/2021

4 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2021 WYWIAD JAKOŚĆ MUSI WYGRAĆ W czym specjalizuje się Państwa warsztat? Czym zajmujecie się na co dzień? Serwis Zalewscy działa od lat 80., kiedy to firmę założył mój tata. Prowadzenie serwisu z czasem przejąłem z bratem. Od początku zajmujemy się blacharstwem i lakiernictwem, a naszym głównym obszarem działalności jest likwidacja szkód komunikacyjnych. Przeszliśmy audyt PIM oraz blacharsko-lakierniczy audyt KIA. Jako autoryzowany serwis napraw nadwozi zajmujemy się jednak wszystkimi modelami i markami samochodów. Z naszych usług najczęściej korzystają klienci korporacyjni, kładący duży nacisk na to, żeby utrzymać swoje pojazdy w dobrym stanie – ci, którzy mają swobodę wyboru warsztatów, w których naprawiają swoje floty. Jakiego rodzaju sprzętem i wyposażeniem dysponujecie? Pierwszym stanowiskiem, na które trafiają samochody klientów jest myjnia. To tu wstępnie czyścimy pojazd, żeby przygotować go do dalszych prac. Na kolejnym stanowisku - przyjęcia i odbioru samochodu - weryfikujemy uszkodzenia i identyfikujemy ogólny stan samochodu, a po wykonaniu prac sprawdzamy jakość naprawy i polerujemy lakier. Mamy także dwa stanowiska ślusarskie, przeznaczone do rozbierania samochodu na części i ich opisywania. W warsztacie są też trzy stanowiska blacharskie, Piotr Zalewski, szef Autoryzowanego Serwisu Napraw Nadwozi Auto Service Zalewscy BIS, opowiedział nam o swoim warsztacie, sytuacji na rynku likwidacji szkód komunikacyjnych i o potrzebie walki z nieuczciwymi praktykami ubezpieczycieli.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=