e-Auto Service Manager 9/2020

PULS BRANŻY 22 e-AUTO SERVICE MANAGER 09 - 2020 Wyboisty rok 2020 Rada Sieci wybrana została na roczną kadencję. Los sprawił, że pierwszy rok funkcjonowania tego organu był czasem wyjątkowo trudnym nie tylko dla rynku aftermarketowego, ale dla całej gospodarki w Europie i na świecie. - Pandemia koronawirusa była dla nas ogromną próbą. Cały kraj nagle zamarł, a los postawił pod znakiem zapytania przyszłość naszych biznesów. Wiedzieliśmy, że musimy wspólnie podjąć kroki, które pomogą nam i naszym kolegom odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Wspólnie z inny członkami Rady, jak i menadżerami sieci, szukaliśmy rozwiązań, które będą doraźną pomocą. Z perspektywy czasu uważam, że udało nam się wdrożyć wiele ciekawych pomysłów, które były bardzo pomocne w tym trudnym czasie – wspomina Krzysztof Urban, reprezentujący serwis ABACUS. - Właśnie dla takich akcji powstała Rada Sieci. Sytuacje kryzysowe wymagają natychmiastowego działania, a szerokie spektrum pozwala rozłożyć je na czynniki pierwsze, tym samym eliminując newralgiczne punkty. Z każdej strony napływały do nas informacje i pomysł naszych kolegów, jak radzić sobie z kryzysem. Naszym zadaniem było usystematyzowanie wszystkiego, nadanie temu właściwego kształtu i wdrożenie w życie. To była bardzo wartościowa lekcja dla wszystkich i dowód, że warto zrzeszać się pod jednym sztandarem – – dodaje Łukasz Błachowicz z CARUS.Pl.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=