e-Auto Service Manager 9/2020

PULS BRANŻY 21 e-AUTO SERVICE MANAGER 09 - 2020 właściwym kierunku. Tworzymy swoisty pomost pomiędzy właścicielami warsztatów a menadżerami, odpowiedzialnymi za jej rozkwit. To duża odpowiedzialność, ponieważ wiąże się ze znacznym kredytem zaufania ze strony naszych kolegów – mówi Grzegorz Gołąb reprezentujący warsztat GP MOBILE. Do głównych zadań Rady Sieci należy konsultowanie działań związanych z kampaniami reklamowymi i wyborem odpowiednich mediów, wpływ na założenia arkusza rocznego, współpraca w zakresie tworzenia tematyki i formy szkoleń, a także składnie propozycji gadżetów sieciowych. To jednak niejedyne obowiązki członków. - Jesteśmy doświadczonymi przedsiębiorcami, którzy mogą pochwalić się wieloma sukcesami na płaszczyźnie biznesowej. Chętnie dzielimy się doświadczeniem z innymi kolegami, którzy potrzebują naszej pomocy. Każdy ich sukces to dla nas ogromna radość, a jednocześnie korzyść dla naszej organizacji. Dzięki wspólnej kooperacji czujemy, że wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku, co ma bezpośrednie przełożenie na nasz biznes – przekonujeKarol Kukiełka z NOVA AUTO - Nasza obecność w życiu sieci Q Service Castrol nie jestem przypadkiem. Fakt, iż ludzie odpowiedzialni za rozwój tego brandu nas dostrzegli, potwierdza, że nasz głos jest słyszalny i znaczący. W efekcie mamy możliwość łączenia interesów dwóch grup, które finalnie przekładają się na wspólny sukces. Dowodem skuteczności naszych działań jest dynamiczny rozwój sieci, która jak żadna inna przebojem zdobywa rynek – dodaje Marcin Łagoda z serwisu COOLCAR.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=