e-Auto Service Manager 6/2020

PULS BRANŻY 12 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2020 SONDY LAMBDA DENSO - WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ O INTELIGENTNEJ KONSOLIDACJI Każdą z opon przetestowano na motocyklu BMW R1250RS, w rozmiarze 120/70R17 z przodu i 180/55R17 z tyłu, na 35-kilometrowej trasie obejmującej szybkie drogi przelotowe, wąskie pasy i autostrady. Trasę wybrano tak, aby zapewnić odpowiedni przekrój nawierzchni, prędkości i zakrętów charakterystycznych dla podróży, jakie lubią właściciele sportowych motocykli turystycznych. Eksperci RiDE sklasyfikowali ogumienie w oparciu o następujące kryteria: prowadzenie, reaktywność, komfort jazdy oraz poziom pewności siebie podczas podróży. RoadSmart III znalazła się w pierwszej dwójce w każdej z tych kategorii, udowadniając swoje wszechstronne osiągi. Badacze magazynu stwierdzili: „Opony Dunlop świetnie się sprawdzają i są bardzo dobre Europejski rynek wtórny zawsze bardzo szybko się rozwijał, aby zachować konkurencyjność w otoczeniu biznesowym napędzanym szybko zmieniającymi się technologiami. Warsztaty codziennie udowadniają, że posiadają ciągle rosnącą wiedzą diagnostyczną i potrafią przeprowadzać naprawy przy użyciu odpowiednich narzędzi i metod. Aby zaoferować swoim klientom pełen zakres usług, potrzebują jednak dostępu do odpowiednich części. pod każdym względem”. W przypadku cięższych motocykli sportowo-turystycznych kluczowym czynnikiem jest stabilność. Doświadczony tester Bruce Dunn przyznał RoadSmart III wynik 10/10 stwierdzając: „W porównaniu z oryginalnym ogumieniem, które było dość stabilne, opony Dunlop są jeszcze lepsze w każdym zakresie prędkości”. Chwalił również poziom pewności jazdy: „Zawsze dają poczucie zapasu przyczepności, co przekłada się na doskonałe wyczucie podczas trasy”. Mocniejsze na dłużej Opony Dunlop RoadSmart III cieszą się uznaniem ekspertów w wielu krajach. Oprócz rekomendacji RiDE, wysoką ocenę produktom Dunlop wystawił też nie-

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=