e-Auto Service Manager 5/2021

PULS BRANŻY 16 e-AUTO SERVICE MANAGER 05 - 2021 hamulcowej. W wyniku inspekcji powierzchni typowej okładziny hamulcowej po teście hamowania, który potwierdził fading, nasuwa się wniosek, że zdegradowane lepiszcze jest bardzo łatwo usuwalne z powierzchni kontaktu, pełniąc rolę czynnika smarującego w węźle ciernym klocek -tarcza. Dodatkowym atutem technologii HybriTech® jest rozwiązanie transportu surowca do zasobnika prasy, który odbywa się za pomocą systemu Spyroflow. System ten zapobiega zanieczyszczeniu otoczenia i separacji składników mieszanki ciernej co sprawia, że technologia ta jest przyjazna środowisku naturalnemu, wpisując się w cykl działań pro-ekologicznych wdrażanych od lat przez polskiego producenta. Wśród zalet klocków hamulcowych TOMEX można wymienić m.in. zdolność do pochłaniania znacznych energii, co zapewnia im trwałość i stabilny, wysoki współczynnik tarcia. Ponadto materiał cierny produkowany w technologii Hybritech® charakteryzuje się wyższą ściśliwością, co skutkuje, iż klocki hamulcowe wyprodukowane w oparciu o przedmieszkę kauczukową są bardziej odporne na zużycie, a pylenie klocków zostało ograniczone do minimum, dzięki czemu kierowcy będą jeszcze dłużej cieszyć się czystymi felgami. Maciej Szlichting – Kierownik DBiR TOMEX Hamulce

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=