e-Auto Service Manager 5/2020

26 e-AUTO SERVICE MANAGER 05 - 2020 WARSZTAT NACIĘCIA CZY WIERCENIA? ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE WYKONYWANIA TARCZ HAMULCOWYCH Kiedy klient potrzebuje nowych tarcz hamulcowych, nie wystarczy tylko ustalić numer konkretnej referencji. Można również zaproponować przejście od gładkiej, standardowej tarczy do tarczy poddanej obróbce mechanicznej, która znacząco poprawi wydajność układu hamulcowego, a także wygląd samochodu. „Nacięcia i nawiercenia na tarczach zmieniają więcej niż tylko wygląd” - wyjaśnia Marco Moretti, Aftermarket Marketing Director w firmie Brembo. „Każdy element ich projektu ma określony cel. Na przykład, Dlaczego warto zastąpić zwykłą, standardową tarczę hamulcową tarczą nacinaną lub nawiercaną? Światowy lider w dziedzinie układów hamulcowych, firma Brembo, przybliża zalety obydwu technologii i pomaga dokonać Wyboru właŚciwego Produktu. w porównaniu ze standardową tarczą, zapewniają one lepszą przyczepność klocków, odprowadzają wodę podczas deszczu, a nawet chłodzą hamulce. Na rynku dostępnych jest kilka rodzajów powierzchni tarcz, dlatego najpierw należy poznać ich zalety, aby dopasować najlepsze zamienniki do potrzeb klienta”. Dwie najbardziej efektywne powierzchnie tarcz hamulcowych to powierzchnie nacinane i nawiercane, obydwa typy tarcz znajdują się w ofercie Brembo. Każdy z nich gwarantuje wiele podobnych korzyści pod

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=