e-Auto Service Manager 2/2021

PULS BRANŻY 18 e-AUTO SERVICE MANAGER 02 - 2021 MOTO-PROFIL I PROFIAUTO PODSUMOWUJĄ 2020 ROK Utrzymanie dostaw Wraz z wybuchem pandemii koronawirusa, na rynku pojawiły się naturalne obawy o utrzymanie ciągłości łańcuchów dostaw. Dzięki dynamicznym działaniom, szybko okazało się, że początkowe wątpliwości są bezpodstawne. Dostawy Moto-Profil i ProfiAuto przebiegały bez zakłóceń, utrzymany został zarówno ich czas, jak i liczba tras. Do samego procesu błyskawicznie wprowadzono niezbędne zmiany, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz przedstawicieli firmy. Niemal 1,7 miliona klientów w warsztatach, wprowadzenie na rynek własnej marki części samochodowych i rozwój nowoczesnych narzędzi online. To jedne z najważniejszych wydarzeń dla spółki Moto -Profil i marki ProfiAuto w ostatnich 12 miesiącach. – Rok 2020 był czasem pełnym wyzwań. Podsumowanie strategicznych aktywności pokazuje, jak dużo udało nam się osiągnąć. Pomimo trudności, branże aftermarket i warsztatowa poradziły sobie doskonale. Patrzymy w przyszłość z optymizmem – mówią przedstawiciele marki. – Przeszliśmy w bezkontaktowy tryb realizacji dostaw. Partnerzy zamawiali potrzebne części za pomocą katalogu online lub telefonicznie, a kierowcy dostarczali je w wyznaczone miejsca. Nasi handlowcy bardzo szybko wdrożyli pracę zdalną. Później stopniowo wróciliśmy do wizyt handlowych w standardowej formie, z zachowaniem wymogów sanitarnych. Maseczka, dystans i dezynfekcja dołączyły do „narzędzi” każdego handlowca Moto-Profil – podsumowuje Leszek Żurek, prezes Moto-Profil.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=