e_Auto Service Manager 12/2020

PULS BRANŻY 18 e-AUTO SERVICE MANAGER 12 - 2020 W przyszłości hamburski producent chce korzystać z platformy cyfrowej także przy innych okazjach. Przykładowo wkrótce ruszy cyfrowa platforma jako dodatkowy punkt obsługi klienta. Będzie tam można szybko znaleźć wszystkie istotne informacje o współpracy z przedsiębiorstwem. MEYLExperience otworzyło także nowe perspektywy przed cyfrowymi szkoleniami, odwiedzinami i przeglądem zagadnień ze świata MEYLE.  Asortyment, dzięki któremu producent z Hamburga pokrywa niemal całe zapotrzebowanie, przedstawia się następująco: • MEYLE-ORIGINAL: dopasowany jak oryginał. Dzięki temu szerokiemu asortymentowi produktów nasi klienci zawsze mają zapewnioną wysoką jakość. • MEYLE-PD: bardziej przemyślane i zrobione lepiej. W linii produktów MEYLE-PD, od Performance Desi-

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=