e_Auto Service Manager 12/2020

PULS BRANŻY 16 e-AUTO SERVICE MANAGER 12 - 2020 MEYLE TWORZY „MEYLEXPERIENCE”, WIRTUALNE STOISKO TARGOWE DLA KLIENTÓW I PARTNERÓW „Ostatnie tygodnie pokazały nam, że możemy zachwycać klientów także w formie cyfrowej. W MEYLExpeHamburski producent MEYLE prezentował w ubiegłych tygodniach bestsellery i innowacje przeznaczone na rynek Independent Aftermarket w cyfrowej formule MEYLExperience. Po odwołaniu tegorocznych frankfurckich targów Automechanika firma MEYLE w krótkim czasie zbudowała wirtualne stoisko targowe, które działało przez osiem tygodni. Od 8 września, czyli tego samego dnia, kiedy pierwotnie miały rozpocząć się targi Automechanika we Frankfurcie, klienci i partnerzy mogli na interaktywnej, wirtualnej platformie w ramach MEYLExperience 2020 przekonać się o zaletach najlepszych produktów i rozwiązań MEYLE, a także nawiązać osobisty kontakt z ekspertami MEYLE z działów sprzedaży, marketingu i zastosowań produktów. Cyfrowo, innowacyjnie, indywidualnie: MEYLE miało okazję do wymiany doświadczeń z ponad 700 uczestnikami na cyfrowej platformie MEYLExperience rience odtworzyliśmy dla klientów i partnerów z całego świata magię stoiska targowego w świecie wirtu-

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=