e-Auto Service Manager 10/2020

PULS BRANŻY 8e-AUTO SERVICE MANAGER 10 - 2020 Komfortowa każda inspekcja Latarka inspekcyjna 51029 wyglądem przypomina długopis lub cienkopis. Wykonana jest z trwałego aluminium. Można nią z nim pomylić głównie za sprawą klipsu umożliwiającego przypięcie do kieszonki koszuli czy też bluzy roboczej. Jak sama nazwa wskazuje z tego typu latarki możemy korzystać w czasie przeprowadzania inspekcji wszelakich instalacji, czy też chociażby przy odczytywaniu tabliczek znamionowych usytuowanych w samochodowych zakamarkach . Mała masa latarki, jej kompaktowe wymiary oraz mocny strumień świetlny o stosunkowo dużej powierzchni zdecydowanie ułatwia realizację tego typu zadań. Minimalizuje możliwość błędnych odczytów i konieczności ich późniejszej weryfikacji. Czołówki Proline Równie praktycznym typem latarek są tzw. czołówki. Proline w swojej ofercie ma ich dwa rodzaje. Różnią się od siebie zarówno mocą świetlną, typem zasilania, jak i umiejscowieniem ogniw, co z kolei warunkuje, jak zobaczymy za moment, dodatkowe możliwości zastosowania. Chodzi tu o montaż latarki bezpośrednio na daszku czapki. W takie właśnie udogodnienie wyposażona jest zasilana trzema bateriami AAA latarka czołowa Proline 51031. Po odpięciu trzypunktowych pasków nagłownych można za pomocą specjalnych uchwytów umieścić ją na wspomnianymdaszkuczapki. Źródłemświatła w tej latarce jest wysokiej jakości dioda akumulator typu 18650 model 51029 model 51031 model 51032

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=