W NUMERZE Wydawca E-Business Press Sp. z o. o. Al.Jerozolimskie 81/7.10 02-001 Warszawa biuro@e-businesspress.pl www.autoservicemanager.pl REKLAMA Paweł Mularski pawel.mularski@e-businesspress.pl PRENUMERATA biuro@e-businesspress.pl REDAKCJA Paweł Bronisz pawel.bronisz@e-businesspress.pl Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść materiałów reklamowych. Wydawca zastrzega sobie prawo do skrótów nadesłanych materiałów. Wszystkie prawa zastrzeżone. Przedruk w całości i części wyłącznie za zgodą Wydawcy. zarządzanie I wyposażenie I technika e-AUTO SERVICE Nr 08/2025 m a n a g e r ISSN 1895-9253 • WARSZTAT GOTOWY NA ELEKTROMOBILNOŚĆ • JAK WYCENIĆ USŁUGI, BY PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTA I ZAPEWNIĆ RENTOWNOŚĆ? • AKCJE SERWISOWE PULS BRANŻY 4 WARSZTAT GOTOWY NA ELEKTROMOBILNOŚĆ 8 PRZYSZŁOŚĆ NALEŻY DO OPROGRAMOWANIA 12 WYSOCE FUNKCJONALNA ODZIEŻ ROBOCZA 16 DOBRY MECHANIK WIE, CZEGO NIE PRZEOCZYĆ 20 CASTROL TESTUJE WYDAJNOŚĆ SMARNYCH DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH 26 RYNEK MOTORYZACYJNY W CZERWCU WARSZTAT 30 JAK WYCENIĆ USŁUGI, BY PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTA 34 JAK ZWIĘKSZYĆ PRZYCHODY WARSZTATU SAMOCHODOWEGO 40 CZĘŚCI SAMOCHODOWE POD LUPĄ 44 CO MÓWIĄ ETYKIETY NOWOŚCI I WYDARZENIA 48 PRZEGLĄD NOWOŚCI
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=