E-Modern Office Manager 3/2018

41 e-MODERN OFFICE MANAGER 03 / 2018 ZARZĄDZANIE (logi aktywności) z wykazem czynności, ja- kie były wykonywane w rekordach z danymi osobowymi pracowników. Dużym plusem jest także funkcjonalność umożliwiająca de- finiowanie ról i uprawnień poszczególnym osobom posiadającym dostęp do systemu. Usprawnia nie tylko zarządzanie danymi, jest też dodatkową formą zabezpieczenia przed niepowołanym przetwarzaniem da- nych osobowych” – podsumowuje Paulina Kopcińska z Quercus. Nowe przepisy RODO dotyczą praktycz- nie każdego aspektu naszego życia. I choć najczęściej omawia się je z punktu widze- nia jednostki (konsumenta, pracownika, użytkownika Internetu), stanowią przede wszystkim wyzwanie dla organizacji, w tym dla pracodawców. Dlatego oprócz wnikliwej analizy przepisów dobrze jest wyposażyć się w narzędzia, które ułatwią ich realizację.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=