E-Modern Office Manager 2/2019
PANORAMA 12 e-MODERN OFFICE MANAGER kwiecień - 2019 służbowe powinna obsługiwać zapytania na różnych kanałach (idea multichannel), które powinny być ze sobą zintegrowane. Kluczowa jest łatwość dostępu i kontak- tu. Współczesny podróżujący oczekuje, że proces wyszukiwania oferty będzie szybki i efektywny: propozycje mają idealnie pa- sować do jego potrzeb. Ważny jest sys- tem rekomendacji i opinii innych klientów, wysokiej jakości zdjęcia – nie tylko te do- starczane przez biuro podróży. Ciekawym elementem będzie możliwość rozpozna- wania mowy. To jeszcze bardziej ułatwi obsługę i wsparcie podróżnego, na przy- kład w sytuacji kryzysowej, dlatego jest to rozwiązanie, które będziemy chcieli rozwi- jać w Hotailors. Dostępność oznacza również rozwój apli- kacji mobilnych i możliwość korzystania z usług na ekranie smartfona. Ale to tylko jeden z aspektów tego trendu, bo równie ważne jest doskonałe zaprojektowanie przyjaznej strony internetowej. Na pewno będą się rozwijały narzędzia dodatkowe, również usługowe, które uła- twiają i zwiększają komfort podróży. Mogą być to rekomendacje atrakcji (tak jak Tri- pAdisor), fryzjera w nieznanym dla przy- Hotailors Polska firma, która – wykorzystując sztuczną inteligencję – ułatwia firmom or- ganizowanie podróży służbowych. Za pomocą platformy Hotailors wszyscy pracownicy mogą rezerwować wyjazdy w ramach przysługujących im limitów, natomiast firma otrzymuje jedną zbiorczą fakturę. Ułatwia to również organi- zację podróży służbowych dla pracowników zewnętrznych. Hotailors zapewnia firmom dokładną kontrolę wydatków w czasie rzeczywistym. Jednocześnie po- dróżujący mają zapewnione przez cały czas wsparcie agentów podróży. Rozwiązania Hotailors mogą zredukować koszty podróży służbowych nawet o 30 proc. i zmniejszyć czas potrzebny do ich zaplanowania, organizacji i rozli- czenia o 90 proc. Więcej informacji: Hotailors.com jezdnego miejsca (np. Booksy), a także aplikacje umożliwiające niedrogie i spraw- ne poruszanie się po nieznanym mieście (tak jak Uber czy Taxify). Autor: Filip Błoch, prezes i współzałoży- ciel Hotailors
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=