E-Modern Office Manager 2/2018

53 e-MODERN OFFICE MANAGER 02 / 2018 FLOTA Premio Nominacjęwkategorii „Obsługa serwisowa oferowana przez niezależne sieci serwiso- we” uzyskała także powiązana z Goodyear sieć 140 serwisów Premio. Oprócz sprze- daży i wymiany opon, większość serwi- sów marki oferuje wszechstronną pomoc w zakresie bieżącej obsługi eksploatacyj- nej oraz przeglądów i napraw mechanicz- nych - takich jak wymiana amortyzatorów, klocków hamulcowych i innych usług typu fast-fit. Centralna część oferty obejmuje m.in .: sprzedaż, wymianę i naprawy opon; sezonowe przechowywanie, ich relokację między punktami serwisowymi oraz utyli- zację zużytych egzemplarzy. Podobnie jak w przypadku Moto Floty, dostawca zapew- nia o jednolitych standardach i preferen- cyjnych warunkach cenowych . Wnioski Cechą wspólną obydwu usług nomino- wanych w plebiscycie Fleet Derby jest duży poziom konsolidacji i standaryzacji usług serwisowych. Niezależne warszta- ty mogą stać się partnerem dużych gra- czy czy to poprzez umowę franczyzową, czy współpracę związaną ze spełnianiem kryteriów „selekcjonowanego i wyspecja- lizowanego” partnera. Gdyby więc uznać branżowy konkurs za punkt odniesienia, można dojść do wniosku, że włączenie się w regularną obsługę klientów flotowych wymaga od niezależnych warsztatów czę- ściowej rezygnacji z niezależności. www.motoflota.pl www.moto-profil.pl www.fleet.com.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=