E-Modern Office Manager 2/2018

34 e-MODERN OFFICE MANAGER 02 / 2018 ZARZĄDZANIE uzyskane na podstawie interakcji z po- nad milionem specjalistów ds. sprzedaży. Firma ma nadzieję, że zminimalizuje w ten sposób czas konieczny do wdrożenia no- wych pracowników. „Jeśli sprzedawca ma uzyskiwać wartość sprzedaży na pozio- mie 100 000 funtów miesięcznie, ważne jest jego jak najszybsze wdrożenie” - po- wiedział Donal Daly, prezes firmy Altify. „W przeciwnym razie każdy miesiąc ozna- cza utratę 100 000 GBP. Jeśli masz 50 no- wych sprzedawców, skala problemu wzra- sta do 5 milionów funtów”. Jeśli Twoja firma także dysponuje wieloma danymi w zakresie wiedzy niejawnej — naj- lepiej pozyskanymi od pracowników przed ich odejściem z firmy - narzędzia oparte na sztucznej inteligencji pomogą efektywnie te dane wykorzystać. Deepgram zapisuje informacje z rozmów telefonicznych, na- grań wideo i online, a TalkIQ oferuje kry- tyczną analizę rozmów z klientami. Nato- miast Sundown automatyzuje powtarzalne czynności w obrębie firmy. A jeśli chcesz powielić ton wypowiedzi, oferowana przez Google wtyczka Boomerang Respondable, czyli asystent poczty e-mail wykorzystują- cy sztuczną inteligencję, pomoże Ci pisać lepsze, efektywniejsze i skuteczniejsze wia- domości e-mail w czasie rzeczywistym. „Jeśli chodzi o wiedzę związaną z miej- scem pracy i perspektywę cyfrowego życia po życiu, zachodzi ciągły proces ewolucji, zmian i usprawnień” - powiedział Marcus John Henry Brown. „I nie będzie tak źle, jak ludzie się obawiają. Jeśli technologia i sztuczna inteligencja są w stanie przejąć więcej zadań postrzeganych jako przykre obowiązki, nasza praca stanie się bardziej przyjemna i satysfakcjonująca. Nie chodzi o to, aby technologia dehumanizowała miejsce pracy - chodzi o to, aby pozwolić technologii przejąć od nas wszystkie te za- dania, które dehumanizują nas samych”.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=