e-Auto Service Manager 8/2021

PULS BRANŻY 23 e-AUTO SERVICE MANAGER 08 - 2021 snowie. Jest to najnowocześniejszy obiekt w łańcuchu dostaw Inter Cars. W 2020 roku zakończyła się rozbudo- wa obiektu o piątą halę magazyno- wą. Z uwzględnieniem dodatkowych powierzchni stanowi to ponad 74 tys. m2. Hale w Zakroczymiu wypo- sażone są m.in . w zabudowę regało- wą o wysokości do ok. 10 m, która przeznaczona jest do składowania olejów, smarów, płynów oraz ele- mentów metalowych, czyli tzw. ga- barytów. Dodatkowo wykorzystywa- na jest tam nowoczesna technologia w postaci specjalnie zaprojektowa- nego systemu do sortowania towa- rów. Składa się on ze stacji przyję- cia dostaw i zwrotów, taśmociągów, sortera towarów (crossbelt sorter, dzielącego towar na klientów) i sor- tera opakowań wysyłkowych (shoe sorter, dzielącego opakowania wy- syłkowe na kierunki).Za dystrybucję na południu Polski i dalej poza gra- nicę na południe odpowiada głównie Centrum Logistycznego w Sosnow- cu z łączną powierzchnią wynoszącą 54 tys. m2. W ramach swoich zadań zajmuje się m.in . obsługą jednego z klientów 3PL, a także stanowi naj- większe zaplecze dla sieci w kwestii opon, umożliwiając składowanie 300 tys. sztuk.Zachodnie Centrum Logi- styczne w Komornikach to najmniej- szy obiekt prowadzony przez ILS w Polsce. Jego powierzchnia to 18 tys. m2. Poza krajowym rynkiem, obiekt obsługuje również zamówienia inter- netowe z rynku niemieckiego (moto- integrator.de ). Sprawna logistyka wspiera e-commerce Oprócz sieci Inter Cars, w magazy- nach w Zakroczymiu oraz Komor- nikach ILS obsługuje zamówienia klientów detalicznych z kanałów in- ternetowych. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem oraz zwiększa- jącym się wolumenem sprzedaży w 2020 roku ILS dokonał rozbudowy strefy e-commerce w lokalizacji Za- kroczym. Co dokładnie dodano? Dla strefy e- commerce uruchomiono stanowiska do pakowania zamówień oraz kolejną nitkę przenośnika do odbioru paczek kurierskich ze strefy przygotowania do strefy wydania. „Dzięki takim zabiegom, oraz urucho- mieniu platformy cyfrowej do obsłu- gi zamówień, udało nam się zwięk- szyć przepustowość obsługiwanych kanałów e-commerce. Wierzymy w rozwój handlu internetowego i ciągle rozwijamy naszą logistykę w tym kie- runku” – mówi na koniec Łukasz Maj- cher, Członek Zarządu ILS. Więcej na temat ILS i innych wartości dodanych od Inter Cars znaleźć moż- na www.wybieramintercars.com.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=