e-Auto Service Manager 7/2020

PULS BRANŻY 8 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2020 MYŚLENIE O MIKRONACH TO DROGA DONIKĄD… Budowa filtra To nie jest tak, że tylko filtry puszkowe tj. paliwowy, olejowy, mają skomplikowa- ną budowę. Filtr kabinowy także składa się z istotnych elementów, do których na pierwszym miejscu zaliczyć należy me- dium filtracyjne. Posiadając w ofercie fil- try kabinowe konwencjonalne (oznacze- nia LA) oraz filtry kabinowe z aktywnym węglem (LAK) zdecydowaliśmy się wpro- wadzić pierwszy na świecie filtr z 5 war- Filtr kabinowy to ten, który większość właścicieli lub użytkowników pojaz- dów może wymienić sama. Spośród wszystkich filtrów w pojeździe wymie- niany jest najrzadziej. Częściej czyści się go mechanicznie niż wymienia. To wielka szkoda. Nie dla sprzedawców tych filtrów, ale dla naszego zdrowia! stwami w technologii S5 (Rysunek 2). Filtr nosi nazwę CareMetix®. Dodatkowe warstwy węglowe są inne niż konwencjonalny aktywny węgiel. Zadanie ich to wyłapywanie różnych zanieczysz- czeń, o czy więcej w kolejnych akapitach. Przed czym chronimy? Oczywistym jest, że dobry filtr kabinowy ma przepuścić nam czyste powietrze. Coś więc na nim musi osiąść. Co to będzie? Rysunek 1 - budowa konwencjonalnego filtra z aktywnym węglem typu LAK

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=