e-Auto Service Manager 7/2020
PULS BRANŻY 20 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2020 z brakiem hałasu wytwarzanego przez pojazdy elektryczne. Jeśli jednak cho- dzi o komfort kierowcy, hałas i wibracje odczuwane we wnętrzu pojazdu są nie- dopuszczalne. Mówiąc wprost, czy brak hałasu podczas hamowania nie wpływa negatywnie na wydajność tego układu? Testy pokazują, że klocki hamulcowe TRW Electric Blue wykonane w nowej, rewolu- cyjnej formule materiału ciernego wytwa- rzają mniej NVH (wibracje i dokuczliwy hałas). Posiadają one również specjalne wielowarstwowy nakładki antywibracyjne oraz powlekane sprężyny tłumiące hałas i wibracje. To wszystko pozwoliło stworzyć w pełni wydajne klocki hamulcowe, które są po prostu ciche i nie wpływają nega- tywnie na komfort podróży. TRW Electric Blue – cisza i wydajność Dywizja ZF Aftermarket została zaangażo- wana już na wczesnym etapie w rozwój technologii motoryzacyjnych przyszłości. Umożliwiło to kompleksowe wdrożenie nowych rozwiązań dla produktów i usług na rynku aftermarketowym. Obejmu- je to również pierwsze na świecie klocki hamulcowe do pojazdów elektrycznych i hybrydowych, które pomagają wyraźnie zredukować hałas i wibracje powstające podczas hamowania. Wysoki poziom in- nowacyjności produktu jest połączony z jakością usług zorientowaną na po- trzeby rynku: klocki hamulcowe TRW Electric Blue są dostarczane z odpo- wiednimi akcesoriami gwarantujący-
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=