e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2020 NOWOŚCI ikonę na górnym pasku oprogramowania IDC5, umiejscowioną obok ikony Home. Z tego miejsca można bezpośrednio otworzyć menu “Wsparcia technicznego”, gdzie dostępne są informacje potrzebne do uzyskania pomocy, takie jak "Licencjobiorca oprogramowania" oraz "ID klucza". Poniżej znajdują się 3 przyciski: kontakt telefoniczny z Call Center, Advanced Assistance (Pomoc zaawansowana) oraz Lista diagnozowanych obszarów – Uwagi do wersji Klikając na Advenced Assistance uzyskujemy dostęp do Remote Assistance (Pomoc Zdalna), który odwołuje nas to strony z programem do sesji zdalnych na posiadanym urządzeniu, funkcji “Rozwiązane problemy” oraz iSupport. Przycisk znajdujący się na dole ekranu wyświetla informację zawierającą TEXA ID, za pomocą którego można zalogować się na portal myTEXA. Na portalu umieszczone są informacje na temat danych osobowych użytkownika, stanu urządzeń, statusu subskrypcji oraz aktywnych usług. Można tutaj również uzyskać bezpośredni dostęp do DOWNLOAD MANAGERA. Wybierając „Podłączony do sieci” możliwe jest otwarcie funkcji, które ułatwiają uzyskanie połączenia internetowego z narzędziem diagnostycznym TEXA. Oprogramowanie prowadzi użytkownika przez cały proces konfiguracji, dostępny w systemie operacyjnym, tak aby móc skonfigurować sieć internetową warsztatu lub smartfona, umożliwiając oprogramowaniu TEXA komunikację z Internetem. UWAGA: Aby skorzystać z powyższych funkcji należy posiadać aktywną subskrypcję oraz sprawdzić dostępność usługi w wybranym kraju u oficjalnego dystrybutora TEXA.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=