e-Auto Service Manager 6/2020

PULS BRANŻY 14 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2020 TOTAL LUBRIFIANTS PREZENTUJE NOWY DESIGN OPAKOWAŃ Oprócz zmian wizualnych, modyfikacje mają na celu przyczynić się do spełnienia ambicji grupy Total Lubrifiants, aby stać się głównym dostawcą tzw. odpowiedzialnej energii. W szczególności dotyczy to zmniejszenia masy nowych opakowań, co zapobiegnie emisji równowartości 9 500 ton CO2* rocznie z powodu oszczędności użytych przy produkcji surowców. Nowe kolory, nowe etykiety i nowoczesna ergonomia: oto, co znajdziemy w nowym opakowaniu, które Total Lubrifiants zaprezentował dla całej gamy olejów TOTAL i ELF. Nowe, innowacyjne opakowania Nowe opakowania TOTAL i ELF to duży krok w przyszłość! Są bardziej praktyczne i łatwiejsze do identyfikacji. Dzięki dbałości o szczegóły, są dla konsumentów wartością dodaną, pokazując najwyższą jakość produktu. Kto nie znalazł się nigdy w sytuacji patrzenia na półki z olejami silnikowymi i równoczesnym brakiem zdecydowania, który wybrać? Dzięki nowym opakowaniom TOTAL klienci mogą od razu zidentyfikować

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=