e-Auto Service Manager 6/2020

PULS BRANŻY 13 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2020 miecki MOTORRAD TEST CENTER, który potwierdził, że przednia opona osiąga niesamowity potencjał przebiegu – o 82% większy niż średnia najważniejszych konkurentów, wynik otrzymano podczas testu w 2016 roku. Dwa lata później rezultat ten potwierdzono zwycięstwem w teście porównawczym opon, przeprowadzonym przez ten sam magazyn, w którym zwrócono również uwagę na trwałość ogumienia podczas testu drogowego na 4000 km. Wyniki badania podkreśliły filozofię Dunlop ‘Mocniejsza na dłużej’, którą kierowali się inżynierowie marki przy rozwijaniu produktów. Badacze RiDE także zwrócili uwagę na potencjalny przebieg opon Dunlop. Test wykazał, że bieżnik RoadSmart III ma głębokość użytkową 5,96 mm, co stanowi 12% więcej niż u jednego z głównych konkurentów. Dmitri Talboom, manager ds. opon motocyklowych Dunlop w Europie, powiedział: „Dunlop zaprojektował opony RoadSmart III, aby sprostać wymaganiom motocyklistów, którzy oczekują budzącego zaufanie połączenia sportowego prowadzenia, mocnej przyczepności oraz długiego przebiegu. Cieszymy się, że test RiDE potwierdził wyniki poprzednich prób”. Dunlop RoadSmart III dostępna jest w dwóch wersjach. Standardowa wymaga mniej siły potrzebnej do kierowania, co jest korzystne przy cięższych motocyklach typu sportowo-turystycznego. Z kolei wersje SP została opracowana z myślą o maszynach bardziej wrażliwych na stabilność.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=