PULS BRANŻY 13 e-AUTO SERVICE MANAGER 05 - 2020 Dwa lata później rezultat ten potwierdzono zwycięstwem w teście porównawczym opon, przeprowadzonym przez ten sam magazyn, w którym zwrócono również uwagę na trwałość ogumienia podczas testu drogowego na 4000 km. Wyniki badania podkreśliły filozofię Dunlop ‘Mocniejsza na dłużej’, którą kierowali się inżynierowie marki przy rozwijaniu produktów. Badacze RiDE także zwrócili uwagę na potencjalny przebieg opon Dunlop. Test wykazał, że bieżnik RoadSmart III ma głębokość użytkową 5,96 mm, co stanowi 12% więcej niż u jednego z głównych konkurentów. Dmitri Talboom, manager ds. opon motoDunlop Europe jest jednym z wiodących światowych producentów opon z imponującymi osiągnięciami w sportach motorowych. Dunlop Europe jest partnerem technicznymSuzuki Endurance Race Team i Hondy Racing wwyścigach motocyklowych Endurance World Championship Racing, oficjalnym dostawcą opon do FIM Moto2 i Moto3 World Championship oraz najbardziej utytułowaną marką opon w historii Isle of Man TT. W wyścigach terenowych Dunlop jest wyborem zwycięzców i mistrzów wyścigów MXGP. Ponadto brytyjska marka jest najbardziej utytułowanym producentem opon w historii 24-godzinnego wyścigu Le Mans dla samochodów sportowych. Więcej informacji na temat Dunlop można znaleźć na stronie www. dunlop.eu, Twitterze @DunlopMoto oraz na Instagramie @dunlopmotopolska. cyklowych Dunlop w Europie, powiedział: „Dunlop zaprojektował opony RoadSmart III, aby sprostać wymaganiom motocyklistów, którzy oczekują budzącego zaufanie połączenia sportowego prowadzenia, mocnej przyczepności oraz długiego przebiegu. Cieszymy się, że test RiDE potwierdził wyniki poprzednich prób”. Dunlop RoadSmart III dostępna jest w dwóch wersjach. Standardowa wymaga mniej siły potrzebnej do kierowania, co jest korzystne przy cięższych motocyklach typu sportowo-turystycznego. Z kolei wersje SP została opracowana z myślą o maszynach bardziej wrażliwych na stabilność.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=