e-Auto Service Manager 4/2021

PULS BRANŻY 19 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2021 TME uznaje istotną rolę dostawców we wspólnym dążeniu do ciągłego doskonalenia. Kluczowe wskaźniki wydajności KPI (Key Performance Indicators), takie jak ogólna wydajność dostaw (w tym części serwisowe i akcesoria), stanowią integralną część procesu oceny. Firma TME uhonorowała 10 dostawców Certyfikatami Uznania za rok 2020 (obejmujący rok obrotowy 2019), w tym także NSK Europe. Firma otrzymała również wyróżnienie Achievement Award w kategorii Jakość; przy czym należy podkreślić, że tylko 3-5 dostawców rocznie zdobywa tę nagrodę. Jakość stanowi podstawę działań i DNA marki Toyota. Wielu producentów OEM używa wskaźnika PPM (parts per milion) do pomiaru liczby defektów przypadających na milion części. Roszczenia gwarancyjne i odpowiedź na problemy jakościowe stanowią kolejne kryteria dla dostawców brane pod uwagę podczas przyznawania nagród. Oddział EABU NSK dostarcza różne produkty do fabryk silników i skrzyni biegów TME w Wielkiej Brytanii i Polsce. Należą do nich łożyska kulkowe, łożyska stożkowe oraz dźwignie zaworowe z zakładów produkcyjnych NSK w Kielcach, Peterlee (Wielka Brytania), a także z Saitamy i Takasaki w Japonii. NSK dostarcza również łożyska kół do fabryk samochodów TME we Francji, Turcji i RPA, a wkrótce rozpocznie dostawy także do Czech. Europejskie wyróżnienie Achievement Award w kategorii Jakość przyznane NSK przez firmę Toyota Motor Europe Certyfikat Uznania dla dostawców uzyskany przez NSK Europe od firmy Toyota Motor Europe

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=