e-Auto Service Manager 2/2021

PULS BRANŻY 5 e-AUTO SERVICE MANAGER 02 - 2021 Kolejną ważną zaletą nowej koncepcji jest to, że potrzeba mniej energii w porównaniu z innymi technologiami. W związku z tym do odtworzenia wszystkich funkcji lampy tylnej wystarczy jeden wat. Kierunkowskaz, światło hamowania i całe światła lampy tylnej można zrealizować w jednym elemencie optycznym. Do tej pory potrzebne były do tego pojedyncze komory. W jednym elemencie możliwe są również kombinacje wielokolorowe, takie jak wymagane dla światła tylnego / kierunkowskazu lub światła do jazdy dziennej / kierunkowskazu. Ponadto, kształt poszczególnych elementów optycznych może być dowolnie zaprojektowany. Złożone scenariusze powitalne i pożegnalne uda się personalizować nie tylko za pomocą interfejsu oprogramowania HELLA, ale także bezpośrednio zmieniać. Ponadto można dodać czcionki, logo i inną grafikę. Konstrukcja HELLA FlatLight, która ma zaledwie kilka milimetrów grubości, zapewnia większą swobodę projektowania. Wdrożenie z mikrooptyką (FlatLight µMX) to tylko jedna możliwość zbudowania tylnej lampy zespolonej. W zależności od życzeń i wymagań klienta można również zastosować inne technologie, np. Nanocząsteczki. Umożliwiają one, na przykład, trójwymiarowe zakrzywione elementy optyczne, które mogą jeszcze lepiej dopasowywać się do konturów pojazdu, a tym samym prowadzą między innymi do zmniejszenia przestrzeni montażowej i zmniejszenia ciężaru. Kierunkowskaz, światło hamowania i światła tylne można zrealizować w jednym elemencie optycznym dzięki koncepcji HELLA FlatLight.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=