36 e-AUTO SERVICE MANAGER 02 - 2021 NOWOŚCI powierzchniach komponentów i zabezpieczając silnik. Dyrektor techniczny Millers Oils – AndyOgley,wyjaśnia:„DFT zapewnia korzyści zwłaszcza w fazie rozruchu, gdy silnik jest najbardziej podatny na uszkodzenie i zużycie. Współczesne warunki jazdy pogłębiają tę podatność, a technologia Stop Start i jazda na krótkich dystnasach, skutkują skróceniem żywotności silnika. DFT przeciwdziała temu, wykorzystując chemię powierzchniową molekuł do utworzenia dynamicznej warstwy ochronnej na wszystkich powierzchniach komponentów i zabezpieczając silnik.” W gamie znajdują się m.in.: olej o najniższej lepkości do tej pory oferowanej przez Millers Oils: 0w16, nowy olej C5 0w20 do najnowszych Volvo, BMW, Mercedesów i silników japońskich, 0w30 do nowoczesnych modeli VW, i wiele, wiele innych. Poszczególne oleje mają aprobaty m.in.: BMW, Mercedes-Benz, VW, Jaguar Land Rover, Ford, Opel Vauxhall, Porsche. Dodatkowo, zmianom uległy nazwy produktów oraz etykiety. Zamiast dotychczasowego XF Longlife, teraz oleje noszą nazwę XF Premium. Etykiety są teraz znacznie bardziej jednolite względem siebie, czytelne i przejrzyste. Marcin Majcher z firmy DIFF, oficjalnego importera Millers Oils do Polski, powiedział: „Nowa gama
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=