PULS BRANŻY 8 e-AUTO SERVICE MANAGER 12 - 2021 KLIMEK I MIKICIUK W CIĘŻARÓWCE Pretekstem do nakręcenia nowych odcinków była chęć zwrócenia szerszej uwagi na gamę Rubia. Rubia jest obecna praktycznie na całym świecie i od lat zajmuje ugruntowaną pozycję w najcięższym sektorze – ciężarówek, autobusów, maszyn i urządzeń zmechanizowanych. Głównym „bohaterem” nowych odcinków jest olej Rubia Tir 8900 FE 10W-30, który należy do grupy tzw. paliwooszczędnych olejów silnikowych. Zapewnia zmniejszenie oporów tarcia w silnikach wysokoprężnych w takim stopniu, że przekłada się ono na obniżenie zaW sieci pojawiły się dwa nowe odcinki lubianej serii Team TotalEnergies. Tym razem Adam Klimek oraz Patryk Mikiciuk wsiadają do ciężarówki. Z kabiny „trucka” wszystko wygląda inaczej. Inne są także poruszane tematy. Nasi bohaterowie skupili się na olejach i środkach smarnych Rubia, które nie tylko spełniają wymagania cyklów obsługi Long Life, ale także przyczyniają się do redukcji zużycia paliwa nawet o 1 l/100 km! potrzebowania na olej napędowy. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że oszczędności w zużyciu paliwa w wyniku zastosowania paliwooszczędnego oleju Rubia mogą być niewielkie, ale w przypadku transportu ciężkiego działa efekt skali. Przy spalaniu na poziomie 25-45 l/100 km i rocznych przebiegach rzędu 100-150 tys. km lub nawet więcej, właśnie takie „znikome” wartości kumulują się tworząc zaskakująco duży efekt końcowy, mnożony dodatkowo przez liczbę pojazdów eksploatowanych we flocie.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=