PULS BRANŻY 17 e-AUTO SERVICE MANAGER 12 - 2020 alnym, aby mogli za pośrednictwem platformy indywidualnie wymieniać się z ekspertami od produktów i opiekunami klienta MEYLE informacjami na interesujące ich tematy. Widzimy duży potencjał w digitalizacji i planujemy w przyszłości dalej rozbudowywać tak nowatorskie rozwiązania, jak MEYLExperience” – mówi André Sobottka, członek zarządu MEYLE odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i komunikację, i bardzo pozytywnie podsumowuje zakończenie MEYLExperience. W toku MEYLExperience eksperci MEYLE przeprowadzili ponad 270 rozmów z ponad 700 uczestnikami z całego świata. Tę sprzyjającą komunikacji atmosferę targów stworzono w świecie wirtualnym dzięki opracowanemu we własnym zakresie rozwiązaniu cyfrowemu na bazie Microsoft Teams i znanych funkcji interakcji. Najważniejsze cechy produktów i innowacje na niezależnym rynku części zamiennych Na MEYLExperience hamburski producent zaprezentował aktualne bestsellery oraz nowe opracowania i innowacje ze świata MEYLE w kreatywnej, emocjonującej i interaktywnej formie. W ramachMEYLExperience odbyła się m.in. premiera nowego filtra kabinowego MEYLE-PD: wysokiej jakości materiał filtracyjny ze specjalnie impregnowanym węglem aktywnym chroni przed NOx i drobnym pyłem, zapewniając w ten sposób czyste powietrze we wnętrzu pojazdu. W trakcie indywidualnych sesji klienci i partnerzy mogli dopytać nie tylko o aktualności oraz istniejące rozwiązania i nowości MEYLE, ale także przeprowadzić osobiste rozmowy z ekspertami z działów sprzedaży, marketingu i zastosowań produktów. Pozytywne opinie klientów: zachęta do rozwijania cyfrowych formatów „Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od naszych klientów i partnerów, które potwierdzają słuszność naszej decyzji o organizacji wirtualnego stoiska targowego. Chociaż w tym roku nie mogliśmy osobiście i filiżanką kawy powitać naszych klientów i partnerów na stoisku targowym, to jednak dzięki platformie cyfrowej przeprowadziliśmy z nimi wiele interesujących rozmów” – mówi członek zarządu MEYLE André Sobottka. „Chętnie też odwzajemnimy się pochwałami: nasi klienci i partnerzy ujęli nas tak masowym odzewem i tym, że wraz z nami tak bardzo dali wciągnąć się w ten format”.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=