e-Auto Service Manager 11/2021

6 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2021 wycinarki do szyb itp. Narzędzi jest sporo. Stale zaopatrujemy się w firmach NTS i Würth. Mają dobry sprzęt, w obu mamy dobre ceny i – jeśli mamy jakiś problem – obie bardzo szybko reagują. I tu, i tu mamy swojego handlowca, ten z Würtha nawet regularnie przyjeżdża sprawdzić, czy nam czegoś nie potrzeba. Jak trzeba nam czegoś nowego, dzwonię albo wysyłam zapytanie do jednej i do drugiej firmy, porównuję specyfikację oraz cenę i podejmuję decyzję, od którego z dostawców wezmę sprzęt. Czy podobny układ macie z dostawcami lakierów i części zamiennych? Nie do końca. Pracujemy na lakierach marki Sikkens. W miarę zużywania produktów zamawiamy je mailowo, uzupełniając zapasy do założonych stanów magazynowych. Z ich producentem, Akzo Nobel, współpracujemy też w zakresie szkoleń. Czasem podjeżdża do nas technik, czasem musimy wysłać pracownika do ich centrali. Materiały okołolakierniczne – taśmy, folie itp. – bierzemy najczęściej od jednego z dystrybutorów firmy 3M. Jeśli chodzi o części, zawsze zamawiamy oryginały pod numer nadwozia. Mamy jednego-dwóch zaufanych dostawców w każdej marce i współpracujemy z nimi na stałe. Zazwyczaj dostajemy części w 1-2 dni. Dzięki dobrym relacjom nie mamy też problemów z wymianą, jeśli coś nie pasuje. Biuro WYWIAD

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=