PULS BRANŻY 9 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2020 szerzamy naszą ofertę i dajemy serwisom możliwość wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku. Serwisy otrzymują od nas najbardziej rozpoznawalną markę i pewność, że szyld Q Service Castrol będzie szeroko komunikowany i wsparty wysokiej jakości ofertą biznesową - dodaje Tarek Hamed, Marketing Menedżer Castrol. Wsparcie marketingowe Wysoka rozpoznawalność sieci to zasługa m.in. szeroko zakrojonych kampanii marketingowych, które skierowane są do kierowców. Do ich tworzenia menadżerowie odpowiedzialni za rozwój Q Service Castrol zdecydowali się zaprosić znanych sportowców, Piotra Gruszkę i Zbigniewa Bartmana, a całość oprzeć na nomenklaturze siatkarskiej. I tak akcja „Asy Serwisowe” podzielona została m.in. na takie odsłony jak: „Mistrzowskie Otwarcie”, „Wakacyjne Manewry” czy „Jakość na Medal”. W 2020 roku do Mistrzowskiej Drużyny dołączył również Bartosz Ostałowski, ambasador Inter Cars i jedyny na świecie drifter, który prowadzi pojazd stopą. Jego profil na portalu Facebook śledzi ponad 61 000 fanów, a on sam miał okazję gościć w takich programach jak „TOP GEAR”, „Hejt Park” w Kanale Sportowym i „Duży w Maluchu”. Wszystkie akcje marketingowe zarządzane przez sieć są ściśle skorelowane z działaniami w warsztatach, dzięki czemu klienci odwiedzający serwisy z logiem Q otrzymują jednolity przekaz. Wsparcie biznesowe Szeroko zakrojone akcje marketingowe to ważny argument za dołączeniem do sieci, ale niejedyny. Warsztat, decydując się na współpracę, liczyć może na szereg korzyści, wynikających z takiej kooperacji. - Wszystkie serwisy, należące do naszej sieci, traktujemy na zasadach partnerskich, umiejętnie wsłuchując się w ich potrzeby. To relacja oparta na zaufaniu, doświadczeniu, a także wspólnej i spójnej wizji, dotyczącej rozwoju. Serwisy oznaczone naszymi logami mogą liczyć na m.in. progra-
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=