e-Auto Service Manager 11/2020

34 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2020 WARSZTAT NAJNOWOCZEŚNIEJSZE ROZWIĄZANIA: PODSUMOWANIE BADAŃ I ROZWOJU KYB Zapytaliśmy zespół badawczo-rozwojowy KYB o sztuczną inteligencję i niektóre inne najnowsze osiągnięcia technologiczne: W jaki sposób KYB wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) do rozwoju technologii amortyzatorów? W dziedzinie technologii ważne jest, aby posortować ogromną ilość danych i zamienić je na informacje o Ponad 100-letnie doświadczenie KYB w projektowaniu i produkcji elementów hydraulicznych wiąże się z kompetencjami i wiedzą w szerokim zakresie. Obejmują one fizyczną ocenę komfortu i właściwości jezdnych wykonywaną przez wykwalifikowanych kierowców, nowoczesną technologię przewidywania zachowania pojazdu na drodze przeprowadzaną za pomocą symulacji komputerowych, analiz statystycznych i nie tylko. Teraz KYB wykorzystuje sztuczną inteligencję nowej generacji (AI), aby przyspieszyć i ulepszyć analizowanie ogromnych ilości danych zebranych podczas opracowywania, testowania i produkcji produktu. znaczeniu technicznym. Aby to zrobić, Dział Doskonalenia Cyfrowej Transformacji KYB buduje platformę IoT, która wykorzystuje technologię chmury do szybkiego, bezpiecznego i ekonomicznego gromadzenia, analizowania i wizualizacji ogromnych ilości danych. Używamy technologii AI jako rdzenia platformy. Sztuczna inteligencja nie jest technologią, w której po wprowadzeniu danych, wymagane przez użytkow-

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=