e-Auto Service Manager 11/2020

PULS BRANŻY 23 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2020 praw” – kontynuuje de Valon. „GaraShield stwarza klasyczną sytuację korzystną dla wszystkich stron, z której czerpie również handel, ponieważ proces zamówień przebiega szybciej i bardziej klarownie, minimalizowane są długie czasy oczekiwania i kosztowne zwroty”. Koszty nakładu i sprzedaż GaraShield może być zintegrowane przez informatyka z istniejącym systemem IT warsztatu w ciągu około 2 godzin i obsługiwany zarówno z tabletu jak i komputera. Profile pracy mogą być dostęne za pomocą funkcji „przeciągnij i upuść” na każdym z tabletów i są natychmiast widoczne. Dalsze etapy obsługi oprogramowania są intuicyjne i z łatwością obsługiwane przez mechanika, tak więc nie są potrzebne kosztowne szkolenia personelu. Firma TMD Friction zdecydowała się na model „Pay-per-Use” („opłata za zużycie”) - aby znaleźć dla warsztatu najbardziej ekonomiczne rozwiązanie licencyjne - poza opłatą wstępną nie ma żadnych stałych kosztów dla warsztatu. TMD Friction jest uznanym na całym świecie specjalistą w zakresie materiałów ciernych w produkcji na pierwszy montaż i na niezależnym rynku części zamiennych. Częścią polityki firmy jest dostarczanie nie tylko najwyższej jakości produktów, ale także najnowszego know-how, bezpośrednio lub poprzez wyspecjalizowanych dystrybutorów. Oprócz informacji technicznych, coraz większe znaczenie mają również narzędzia optymalizujące procesy. Rozszerzenie portfolio o oprogramowanie cyfrowe, takie jak GaraShield, jest naturalną konsekwencją tego podejścia. „Pozostajemy przy tym wierni naszemu tradycyjnemu rynkowi” – mówi Clement de Valon i dalej wyjaśnia strategię: „Sprzedaż GaraShield odbywa się wyłącznie za pośrednictwem naszych wyspecjalizowanych partnerów. Żaden warsztat nie musi sam zgłębiać informatycznych tajników. Postrzegamy to jako kolejny ważny krok w ułatwieniu warsztatom dostępu do nowych możliwości cyfrowych”. Więcej informacji o GaraShield na stronie: https://www.garashield.co.uk/

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=