e-Auto Service Manager 11/2020

PULS BRANŻY 21 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2020 dobrych rękach oraz ma jasną i przejrzystą informację. Za pomocą kilku kliknięć może również włączyć raport z naprawy i zdjęcia (np. uszkodzonej części) do własnej dokumentacji pojazdu. Wpływ na czynniki czasowe Funkcja raportowania pomaga również uzyskać kontrolę pod kątem czasowym. Szczególnie w przypadku floty oznacza to możliwość zaplanowania jej gotowości operacyjnej, ponieważ status naprawy jest zawsze widoczny w czasie rzeczywistym. W ten sposób unika się zaskakującego i kosztownego przekroczenia terminów. System oferuje zarządzającemu flotą również możliwość indywidualnego określenia etapów roboczych, które muszą być uwzględnione zgodnie z jego standardami jakości lub polityką firmy. Mogą być one zapisane bezpośrednio w GaraShield i w razie potrzeby odpowiednio przetwarzane. Oprócz procesów zewnętrznych, optymalizowane są również wewnętrzne procedury warsztatowe. Informacje o części do wymiany mogą być od razu udostępnione w systemie osobie odpowiedzialnej za zaopatrzenie, aby wymagane części zamienne mogły być jednoznacznie zidentyfikowane i bezzwłocznie zamówione. Istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa etapy pracy, takie jak na przykład dokręcanie kół z odpowiednim momentem obrotowym, mogą być udokumentowane, aby jakość pracy była przejrzysta i możliwa do udowodnienia dla potrzeb klienta lub firmy ubezpieczeniowej. „Te etapy procesu zdecydowanie zwiększają możliwości pozyskiwa-

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=