PULS BRANŻY 20 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2020 • GaraShield oferuje interaktywny interfejs użytkownika: poszczególne etapy przeglądu czy naprawy można potwierdzić za pomocą jednego kliknięcia, a uszkodzenie lub zużycie konkretnych części można łatwo opisać oraz udokumentować za pomocą zdjęć, • GaraShield może być zintegrowane z istniejącymi rozwiązaniami IT, więc informacje o pojeździe i postępach pracy mogą być udostępniane wszystkim zaangażowanym stronom w czasie rzeczywistym - wewnętrznie, w celu np. pozyskania odpowiednich części zamiennych, monitorowania poszczególnych etapów prac; lub zewnętrznie, w celu stałego informowania klienta o statusie naprawy. Praktyczne ukierunkowanie tego oprogramowania nie jest przypadkowe. Twórcą tego narzędzia jest brytyjski właściciel warsztatu David Poole, który dokładnie wie, jak wygląda codzienność w warsztacie. „To mechanik przy podnośniku decyduje, czy system jest dobry, czy nie. Jeśli proces obsługi i poręczność urządzenia go przekonają, to na pewno będzie korzystał z takiego rozwiązania” – mówi David Poole o swoich doświadczeniach. GaraShield oferuje przede wszystkim możliwość znacznego usprawnienia procesów roboczych w warsztacie, ale zasięg działania wykracza znacznie dalej. Dzięki GaraShield niezależny warsztat dostaje w swoje ręce narzędzie, które czyni go konkurencyjnym w branży flotowej. Cyfrowy zapis przebiegu pracy rozpoczyna się w momencie pozostawienia auta pod okiemmechanika i otwiera przed wszystkimi nowe perspektywy: • klient ma możliwość śledzenia w przejrzysty sposób wszystkich kroków pracy mechanika, • warsztat ma szansę potwierdzić swoje kwalifikacje. Oba czynniki są kluczowe dla menadżerów flot. Przykłady zastosowania GaraShield Przejrzystość w biznesie flotowym obejmuje dwa wymiary: koszty i czas. Ogólny stan pojazdu jest bezpośrednio związany z nakładami na serwisowanie. Dla osób zarządzających flotą ważne jest, czy w aucie są jakieś wcześniejsze szkody, a jeśli tak, to czy są one znane klientowi. Wpływ na czynniki kosztowe Dzięki oprogramowaniu GaraShield, które może być zainstalowane na tablecie i komputerze, pracownik warsztatu może udokumentować za pomocą zdjęć stan całego pojazdu przed przystąpieniem do pracy. Operator floty natychmiast otrzymuje jasny obraz wszelkich wcześniejszych szkód. Dodatkowo jest to profesjonalny sposób na uniknięcie dyskusji na temat szkód, które potencjalnie mogły powstać w warsztacie, ponieważ klient nie był ich świadomy. Wszelkie usterki techniczne mogą być również szczegółowo obfotografowane i opatrzone komentarzem. W ten sposób warsztat w prosty sposób buduje swoją wiarygodność, co może być szczególnie ważne przy potencjalnie kosztownych naprawach, a menadżer floty wie, że pojazd jest w
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=