e-Auto Service Manager 11/2020

PULS BRANŻY 19 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2020 Biznes flotowy coraz częściej idzie w parze z utratą osobistego kontaktu z klientami. Tymczasem dla warsztatu niezależnego osobista rekomendacja jest kluczem do prowadzenia działalności i pozyskiwania nowego klienta. Jednak dla uzyskania masy krytycznej oraz do dalszego rozwijania biznesu niezależne warsztaty muszą podjąć wysiłki również w obszarze obsługi flot. Tutaj istotne jest pokazanie klientom, że naprawa pojazdu przebiega w sposób transparentny, profesjonalny i z dbałością o najwyższą jakość. Czy cyfryzacja warsztatu może być rozwiązaniem? Największy potencjał rozwojowy tkwi w cyfryzacji. W dzisiejszym świecie praktycznie wszystko poddawane jest digitalizacji. Zasada ta odnosi się również do niezależnych warsztatów. Do tej pory większość systemów informatycznych dedykowanych do warsztatu sprawdzała się głównie w zarządzaniu czy administracji. W warunkach warsztatowych większość koncepcji cyfrowych okazywała się zbyt skomplikowana lub za bardzo zakłócała procesy robocze warsztatu, tym samym nie spotykała się z przychylnością ze strony mechaników. TMD Friction udowadnia, że można to zmienić dzięki nowemu oprogramowaniu GaraShield, opracowanemu w warsztacie i dla warsztatów. Może być ono używane bezpośrednio przy pojeździe, cyfrowo wspiera poszczególne etapy pracy i jest intuicyjne w obsłudze: • Mechanik dostaje jasny opis zadania wraz ze wszystkimi niezbędnymi etapami pracy dla danego modelu pojazdu, niezależnie od tego, czy jest to przegląd czy naprawa,

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=