e-Auto Service Manager 11/2020

PULS BRANŻY 10 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2020 my inwestycyjne wspierające rozwój i wyposażenie serwisu, pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach, promocjach, szkoleniach, ofertach, poradach czy bezpłatny pakiet oznakowania sieciowego, wzmacniający wiarygodność serwisu oraz wiele innych - mówi Marta Ciesielska. Rada Sieci Sieć Q Service Castrol opera się na dialogu.  To właśnie  ten aspekt był powodem do powstania Rady Sieci, składającą się z przedstawicieli serwisów. Ich rolą jest reprezentowanie wszystkich serwisów zrzeszonych w sieci, zgłaszania potrzeb i pomysłów a także wspieranie kolegów po fachu. – Jesteśmy doświadczonymi przedsiębiorcami, którzy mogą pochwalić się wieloma sukcesami na płaszczyźnie biznesowej. Chętnie dzielimy się tym doświadczeniem z innymi kolegami, potrzebującymi naszej pomocy. Każdy ich sukces to dla nas ogromna radość, a jednocześnie korzyść dla naszej organizacji. Dzięki wspólnej kooperacji czujemy, że wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku, co ma bezpośrednie przełożenie na nasz biznes - przekonuje Karol Kukiełka z NOVA AUTO. Okiem Serwisów Sieć Q Service Castrol bardzo w krótkim czasie mocno zaznaczyła swoją obecność na rynku. Swoją świeżością i innowacyjnym podejściem udowodniła, że współpraca z warsztatami może przynieść wiele korzyści obu stronom. - W sieci Q Service Castrol jestem obecny od początku jej istnienia. Zdecydowałem się dołączyć ze względu na rozwój biznesu, a także przez wzgląd na rosnące oczekiwania klientów. Szeroki dostęp do szkoleń pozwala na bieżąco aktualizować posiadaną wiedzę, dzięki czemu oferta mojego warsztatu może rozwijać się wraz z technologią, stosowaną w nowoczesnych pojazdach Z perspektywy czasu współpracę z siecią oceniam bardzo pozytywnie - mówi Krzysztof Hanzel, właściciel Han-Big, należącego do Q Service Castrol. Więcej na temat sieci znaleźć można na https://qservicecastrol.eu/

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=