E-Auto Service Manager 10/2021

53 e-AUTO SERVICE MANAGER 10 - 2021 NOWOŚCI Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 72 000 osób i wytwarza swoje produkty w 55 zakładach zlokalizowanych w 23 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron (Stany Zjednoczone) i Colmar-Berg (Luksemburg), które dostarczają najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. [1] Test został opublikowany w wydaniu z 30 września, nr 39-2021. [2] Rozmiar testowanej opony: 225/50R17. Samochód testowy: BMW serii 3. Testowane opony: Goodyear Vector 4Seasons Gen-3, Dunlop Sport All Season, Continental AllSeasonContact, Hankook Kinergy 4S2, Vredestein Quatrac Pro, Falken EuroAll Season AS210, Nokian Seasonproof, Michelin CrossClimate 2, Maxxis Premitra All Season AP3, Bridgestone Weather Control A005 Evo, Viking Four Tech, Kumho Solus 4S Multiseason, Firestone Multiseason SF2, Pirelli Cinturato All Season SF2, Nexen N’blue 4Season, Giti Allseason AS1 [3] Na podstawie 41 recenzji w czasopismach z okresu od listopada 2013 r. do września 2020 r., przeprowadzonych przez 16 wiodących i niezależnych europejskich magazynów [4] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V, Volkswagen Golf. [5] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V, Volkswagen Golf. czeństwo i komfort jazdy. Połączenie tych wszystkich wymagań, a także dostarczenie kierowcy wartości, jaką jest długi przebieg, nie jest łatwym zadaniem, dlatego jesteśmy dumni, że mamy więcej zwycięstw w testach opon całorocznych niż jakakolwiek inna marka [3]. Vector 4Seasons Gen3 to najnowsza ewolucja naszej długoletniej rodziny opon Vector, która jest liderem w rozwoju technologii opon całorocznych od czasu, gdy 35 lat temu stworzyliśmy pierwszą oponę z tej serii.” Najnowsza wersja opony Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 zapewnia kierowcom lepszą przyczepność na śniegu niż jej poprzedniczka [4] dzięki dużej liczbie lameli w centralnej części bieżnika, które są tak ułożone, aby otwierały się i zatrzymywały w sobie śnieg, zapewniając lepszą przyczepność. Z kolei mocne bloki w szczytowej i barkowej części bieżnika opony poprawiają prowadzenie i skracają drogę hamowania na suchej nawierzchni [5]. Dla optymalnego bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni głębokie i szerokie rowki usprawniają odprowadzanie wody, zwiększając odporność na aquaplaning. oponiarskich. Obliczenia są oparte na liczbie zwycięstw testowych Goodyear w kategorii All-Season nad wszystkimi testowanymi konkurentami.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=