E-Auto Service Manager 10/2021

PULS BRANŻY 20 e-AUTO SERVICE MANAGER 10 - 2021 POWEREDGE WCHODZI NA RYNEK EUROPEJSKI Marka jest już dostępna w USA, gdzie zdobyła popularność zwłaszcza wśród klientów posiadających starsze pojazdy, szukających bardziej ekonomicznych rozwiązań podczas wymiany części. Teraz PowerEdge pojawi się w Europie – na początek wprowadzone zostaną linie wycieraczek i sprężarek klimatyzacji. Jakość i oszczędność Choć nowa marka jest sprzedawana przez DENSO, PowerEdge nie należy do standardowej oferty firmy. To odrębna marka stworzona specjalnie w celu dostarczania konkurencyjnych cenowo produktów, które umożliwią firmom z rynku wtórnego rozszerzenie swojej oferty i przyciągnięcie większej liczby klientów. Opracowane zgodnie z rygorystycznymi standardami jakości DENSO, produkty PowerEdge spełniają konkurencyjne wymagania rynku wtórnego i są produktami wysokiej jakości ze średniej DENSO wprowadza na rynek wtórny markę PowerEdge – produkty stworzone w celu zaspokojenia popytu na dobrej jakości części. PowerEdge pojawi się w całej Europie jesienią tego roku. Popularna marka w korzystnej cenie: półki cenowej. Ponadto wszystkie produkty PowerEdge są objęte pełną obsługą DENSO, obejmującą zamawianie, dostawę, logistykę i obsługę klienta. „Europejska premiera PowerEdge nadaje nowy, ekscytujący wymiar renomowanym częściom premium i usługom, które oferujemy pod markąDENSO” —powiedział Alexey Bartashevich, Senior Manager, Aftermarket Products DENSO. „PowerEdge to zestaw produktów z nowymi cechami, które wesprą dystrybutorów i warsztaty, wypełniając luki w ich istniejących asortymentach”. „Zaopatrując się w części PowerEdge firmy mogą dotrzeć do klientów o innych potrzebach, a także oferować większy wybór swoim obecnym klientom, zwłaszcza gdy ich pojazdy się starzeją. Biorąc pod uwagę fakt, że średnia wieku aut w europejskim parku pojazdów rośnie, a kierowcy

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=